×

خبر فوری

آفت استان البرز و شهر فردیس وجود مدیران پروازی است/ رسانه‌ها فساد را فریاد بزنند حتی مفسد دولتی باشد

پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ آیین تجلیل از خبرنگاران، شامگاه دوشنبه ۲ مهرماه، به میزبانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس، در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه فردیس در این دیدار خطاب به خبرنگاران حاضر، اظهار داشت: رسانه‌ها اگر به مسئولیت خود عمل کنند یک خدمت‌گذار صادق برای مردم و یکی از عوامل توسعه یافتگی کشور خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب ۲ ماموریت مهم به ما امامان جمعه داده‌اند، افزود: اولی تعیین مواضع نظام و انقلاب و دومی تریبون ائمه جمعه صدای برای مردم باشند.

حجت‌السلام حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها زمانی اثبات شده هستند که از کشور و منافع ملی دفاع کنند، گفت: در بحث شهری اگر فساد صورت گرفته شده باشد، رسانه ها باید فریاد بکشند و فساد را اعلام نمایند حتی اگر آن مفسد از بدنه دولت باشد.

وی با بیان اینکه کمبودها باید با صدای رسانه ها گفته شود زیرا این چنین افت های سبب از بین رفتن برخی مسائل مهم می شود، بیان کرد: رسانه ها باید حریت را رعایت کنند.

این استاد دانشگاه افزود: بزرگ‌ترین آفت استان البرز و شهر فردیس وجود مدیران پروازی است. مدیر پروازی یعنی کسی که ساکن استان نیست، سفارشی و وارداتی است، مسئولیت قبول می‌کند. چنین مدیری دلسوز شهر و استان نخواهد بود.

حجت السلام حسینی در ادامه با مثال ناترازی این روز‌های برق که باعث گلایه‌مندی شهروندان شده است، اظهار داشت: شهرستان فردیس عقب ماندگی های بسیاری دارد که یکی از آنها مسئولین ناترازی است که درآن‌ حضور دارند.

امام جمعه فردیس در خصوص بحث شوراهای شهر خاطرنشان کرد: اگر شوراها براساس تعهد و تخصص نباشند عملکرد خوبی ندارند. شوراهای شهر نباید خیانت کنند و همت و منابع شهر راباید در نظر بگیرند.

پایان پیام%

عکاس: حمیدرضا عبدالمنافی

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.