×

خبر فوری

افتتاح مهدکودک شهید حسین عباسی مزین در کهریزک کرج

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ مراسم آیین افتتاح مهدکودک به همت و پیگیری محسن عباسی نیکوکار ارجمند با حضور اعضای هیئت مدیره، امناء، مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، جمعی از خیرین و نیکوکاران در ساختمان شقایق برگزار شد.

حمیدقبادی دانا، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در این خصوص بیان کرد: خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق شد تا در کنار هم یکی دیگر از خدمات ارزنده و ارزشمند نیکوکاران و خیرین همیشه پای کار مجموعه کهریزک را به نظاره بنشینیم.

قبادی دانا در ادامه افزود: در دنیای امروز موضوع آموزش صحیح کودکان بسیار مهم است بنابراین برای داشتن جامعه ای پویا و همچنین تضمین آینده باید نگاه و توجه ویژه ای به نسل امروزی داشت.

وی افزود: کودکان امروز علاوه بر تربیت و آموزش صحیح توسط مربیان با دانش و متخصص به امکانات و سخت افزارهای متناسب جهت آموزش صحیح و تفهیم درست مسائل روز جامعه نیاز مبرم دارند.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در پایان بیان داشت: از تلاش همه نیکوکاران، خیرین ارزشمند و تمام عزیزانی گه به نوعی در توسعه و ارتقای کیفیت خدمات و اهداف والای کهریزک دستی به کار دارند و همیشه در انجام امور خیر یاری رسان همکاران و دست اندرکاران آسایشگاه هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

دکتر افشین وجدانی روشن، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در این خصوص بیان داشت: خداوند منان را شاکریم که یک روز باشکوه دیگری را در کنار هم تجربه کردیم و مجموعه بزرگ کهریزک به همت خیرین دلسوز توانست یکی از نیازهای اساسی و مهم خود را برآورده نماید.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در پایان بیان داشت: به همت خیر گرامی محسن عباسی که همواره یار دیرین و همیشگی مجموعه بزرگ کهریزک هستند، مهدکودک که طبق درخواست ایشان به نام شهید حسین عباسی مزین گردید با فضای آموزشی دلنشین و متناسب با روحیات کودکان در قالب پنج گروه سنی شیرخوار، نوپا، نوباوه یک، نوباوه دو و پیش دبستانی با ایجاد فضای بازی و رعایت استانداردها به بهره برداری رسید. از تمام خیرین و نیکوکاران بابت اقدامات ماندگار و ارزشمند از صمیم قلب، سپاسگزاری می کنیم.

گفتنی است که در مراسم آیین افتتاح مهدکودک، گروه‌های سرود کودکان در رده های سنی مختلف به اجرا پرداختند که مورد رضایت حاضرین قرار گرفت.

شایان ذکر می باشد آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در حال حاضر به صورت شبانه روزی، روزانه و مراقبت در منزل در چهار مرکز لاله، رز، یاس و گلها به بیش از ۸۰۰ سالمند خدمات نگهداری، مراقبتی و توانبخشی ارائه می‌دهد.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.