×

خبر فوری

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی ویژه تربیت فرزندان در شهر جدید مِهستان

پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ محسن زارعی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مِهستان، امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه، در کلاس آموزش خانواده با محوریت نقش والدین در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوجوانان بر اهمیت آموزش‌های خانواده‌محور، به‌ویژه برای بانوان، در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خانواده به عنوان یکی از بنیادی‌ترین نهادهای اجتماعی اظهار داشت: فرد در خانواده متولد می‌شود و رشد می‌کند و زن، به عنوان یکی از ارکان اساسی خانواده، نقش کلیدی در ایفای مسئولیت‌های همسری و مادری دارد.

زارعی بیان کرد: اشتغال زنان تأثیرات چشمگیری بر رشد کودکان، به‌ویژه در سال‌های اولیه زندگی آن‌ها دارد؛ ازاین‌رو، برنامه‌ریزی مناسب برای آموزش این گروه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی باید به گونه‌ای طراحی شوند که به والدین در ایجاد محیط و شرایط مناسب برای رشد صحیح فرزندان کمک کنند.

سرپرست شرکت عمران شهر مهستان تصریح کرد: همان‌طور که رفتار نامناسب خانواده می‌تواند عامل بروز بزهکاری در کودکان و نوجوانان باشد، شرایط مطلوب خانواده نیز می‌تواند زمینه‌ساز رشد ذهنی، عاطفی، روانی و اجتماعی آن‌ها باشد و از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.
🔹همچنین به اهمیت دوران کودکی در شکل‌گیری سلامت جسمی، روانی و شخصیتی در مراحل بعدی زندگی اشاره کرد و از برگزاری سلسله کارگاه‌های مهارت‌آموزی ویژه تربیت فرزندان ۷ تا ۱۲ سال در تمامی شهرهای جدید خبر داد.

پایان پیام%

 

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.