×

خبر فوری

ارتقا آزمایشگاه‌های دامپزشکی البرز در زمینه‌های علم فناوری نانو و GMO

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا، دکتر "علیرضا رفیعی پور"، سرپرست اداره‌کل دامپزشکی استان البرز، امروز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ماه، به همراه "دکتر شبنم جزء قاسمی"، مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان البرز، از آزمایشگاه دانش بنیان امین سلامت ایرانیان بازدید به عمل آورد.

رفیعی پور در این بازید ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل آزمایشگاه و بررسی رعایت اصول ایزوهای مرتبط با آزمایشگاه کنترل کیفی، به دغدغه ها و مشکلات و توانمندی های موجود، توجه کرد و نکات بهداشتی لازم را، به منظور اصلاح و اجرای بهینه امور مدنظر قرار داد.

وی در ادامه بر لزوم ارتقا آزمایشگاه ها در زمینه های علم روز از جمله فناوری نانو، GMO (ارگانیسم اصلاح شده ژنتیکی) و همچنین هوش مصنوعی با توجه به امکانات آزمایشگاه  تاکید کرد.

ایشان با توجه به توانمندی آزمایشگاه و درخواست متقاضیان در حوزه دامپزشکی پیشنهاد ارتباط بیشتر با اداره کل دامپزشکی در جهت رفع نیازهای این مجموعه را دادند.

دکتر جزء قاسمی ضمن معرفی آزمایشگاه امین سلامت به عنوان کلینیکال پزشکی و دامپزشکی با رعایت کلیه الزاماتGMP آماده خدمت رسانی به نهادهای دامپزشکی  می باشد.

در پایان دکتر علیرضا رفیعی پور به همراه دکتر شبنم جزء قاسمی مسئول آزمایشگاه اداره کل از ابتدایی ترین قسمت آزمایشگاه (پذیرش) و در ادامه بخش های سرولوژی، شیمی، پایش باقیمانده ها، آنالیز مواد غذایی، PCR و HPLC و سایر قسمت های این آزمایشگاه ، بازدید به عمل آوردند

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.