×

خبر فوری

🚨 پایان زورگیران مامورنما در ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ "سرهنگ حکمت الله شجاعی"، ریيس پليس آگاهی استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر گزارش مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ و تماس‌های اهالی جاده قديم کرج هشتگرد در خصوص وقوع سرقت‌های تحت پوشش مامور، بررسی موضوع در دستورکار پليس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اوليه پليس حکايت از اين داشت که سارقان با استفاده از يک دستگاه خودرو مگان سوژه‌های خود را از بين افراد کم سواد و کم سن و سال انتخاب کرده و با معرفي خود به عنوان ضابط قضائی اقدام به اخاذی از آنها می‌کردند.

رییس پليس آگاهی البرز تصريح کرد: در ادامه پس از چندين روز اقدام پليسی و اطلاعاتی در نهايت يکی از سارقان دخيل در اين سرقت‌ها شناسايی و با هماهنگی قضائی اين شخص به همراه ۲ نفر از همدستانش در شهرستان نظرآباد دستگير شد.

اين مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقيقات تکميلی تاکنون به ۷ فقره سرقت تحت پوشش مأمور و ضابط قضائی اعتراف کرده اند.

سرهنگ شجاعی با بيان اينکه تحقيقات بر روی اين پرونده براي کشف سرقت‌های احتمالی ديگر ادامه دارد، بیان کرد: به شهروندان توصيه می‌کنيم در صورت مواجهه با کسانی که با لباس شخصی خود را مامور و ضابط قضائی معرفی کرده و درخواست های نامتعارف دارند، حتماً درخواست کارت شناسايی و حکم ماموريت کنند.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.