×

خبر فوری

🌷پیکر مطهر شهید «سعید آبیار» بر دوش مردم کرج تشییع شد

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار» امروز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه با حضور مردم شهید دوست استان البرز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مردم شهید پرور استان البرز که از حدود ۰۶:۰۰ صبح در میدان شهدای کرج حاضر شده بودند با آمدن پیکر مطهر شهید آبیار خشم و انزجار خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از صهیونیست های غاصب اعلام داشتند و پس از آن  پیکر مطهر این شهید والامقام را با مرثیه سرایی، تا امامزاده حسن (ع) کرج تشییع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج و برگزاری مراسم عزاداری در امام زاده حسن(ع) برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهر ری انتقال یافت.

مراسم وداع با این شهید «سعید آبیار» نیز چهارشنبه ۱۶ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در ۳۵۰متری بنیاد کرج برگزار شد.

گفتنی است شهید مدافع حرم «سعید آبیار» متولد دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ است که سیزدهم خردادماه امسال در سوریه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.

آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز و مسئولین لشگری و استانی در تشییع پیکر این شهید والامقام حضور داشتند.

پایان پیام%

عکاس: حمیدرضا عبدالمنافی

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.