×

خبر فوری

دستگاه قضا با همکاری شهرداری در صدد اجرای اقداماتی جهت کاهش آسیب های اجتماعی است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ "حسن مددی" در نشستی که با اعضای شورای شهر، شهردار کرج و مجموعه مدیران شهرداری ظهر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه داشت؛ اظهار کرد: تهیه و تصویب سند تحول قضایی با عنایت به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب طی دوره گذشته در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفت و پس از تجدید نظر و بررسی کارشناسانه متناسب با نیاز ها و شرایط روز جامعه و دستگاه قضایی تصویب و به مقام معظم رهبری ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از وظایفی که برعهده دادستان ها گذاشته شده بحث حقوق عام وتکالیفی که بر عهده دستگاه های اجرایی است و از موضوعات مهم، بحث نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی است تا بتوانیم اهدافی را که در حقوق عامه برعهده داریم به نحو احسن اجرایی کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در ادامه صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه شهرداری جزء دستگاه های اجرایی است که مستقیم با دغدغه‌های مردم ارتباط دارد از این رو ارائه راهکار و مسیر برای این دستگاه اجرایی جزء اولویت ها است.

وی با اشاره به اینکه صیانت و نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی از وظایف دستگاه قضایی است، افزود: حفظ و پاسداشت عملکرد مدیران از وظایف ما است.

مددی به موضوع کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در شهر به عنوان مهمترین اهداف برنامه های اجرایی دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: در این خصوص اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی در تشریح این اقدامات عنوان کرد: در حال حاضر پنج واحد کمپ ماده ۱۶ در استان در حال فعالیت هستن و تعداد آن ها نیز در حال افزایش است.

دادستان البرز همچنین به موضوع جمع آوری اتباع بیگانه و جمع آوری کودکان کار و متکدیان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در تلاشیم در این زمینه با اجرای برنامه های هدفمند و دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری اقدامات مطلوبی را اجرا کرده و در جهت کاهش آسیب های اجتماعی قدم برداریم.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.