×

خبر فوری

موبایل دزد گوهردشت کرج به تور پلیس افتاد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا، "سرهنگ پيمان گودرزی"، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در جمع خبرنگاران استان در خصوص دستگیری سارق گوشی‌، گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهرستان کرج ، شناسايی و دستگيری سارق به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ رجايی شهر قرار گرفت‌.

اين مقام انتظامی افزود: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارق را که در خيابان اصلی گوهردشت در حال پرسه زنی و زمينه سازی برای سرقت گوشی شهروندان دستگير کردند.

گودرزی بیان کرد: متهم در بازجويی‌های اوليه به ۹ فقره سرقت در شهرستان کرج و محله‌های رجايی شهر اعتراف کرده و همچنين از سارق ۲ گوشی آيفون ۱۳ پرومکس و ۲ گوشی آيفون ۱۴ پرومکس سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد، گفت: استفاده از وسايل کمکی مثل هندزفری در زمان برقراری ارتباط تلفنی عملا تمرکز افراد را به اطراف بيشتر می‌کند و شهروندان بهتر است در هنگام تردد در معابر و مکان‌های شلوغ از محيط اطراف خود غافل نشده و ترتيبی اتخاذ کنند تا امکان رويت گوشی و نوع آن توسط سارقان به حداقل برسد.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.