×

خبر فوری

سارق ساوجبلاغی داخل خودرو به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا، "سرهنگ علی سليمانی"، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با بیان اینکه در پی وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در ساوجبلاغ، موضوع به صورت ويژه در دستور ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت، گفت: کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهی ساوجبلاغ با انجام چندين شبانه روز تحقيقات ميدانی و به کارگيری اقدامات پليسی موفق به شناسايی سارق شدند.

سرهنگ سليمانی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، سارق مورد نظر را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

اين مسئول انتظامی تصريح کرد: متهم در بازجوئی‌های تکميلي ماموران پليس آگاهی به ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ساوجبلاغ اعتراف که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پايان با تاکيد بر لزوم هرچه بيشتر هشدارهای پليس به شهروندان افزود: مردم عزيز در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی می‌توانند با مجموعه انتظامی همسو و همراه بوده و در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش دهند.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.