×

خبر فوری

سرقت طلاهای ۳۰۰ ميلياردی در البرز

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا، "سردار حميد هداوند"، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به دستگیری ۳ سارق طلاجات، گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کيف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، ماموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقيقات ميدانی اين پرونده‌ را انجام و دستگيری سارقان را به صورت ويژه در دستور كار ماموران خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اوليه پليس مشخص شد که شاکی اين پرونده برای خريد جام طلای عتيقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که ۳ نفر با سلاح سرد وی را تهديد و کيف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: کيف به سرقت برده شده حاوی تعداد زيادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ ميليارد ريال بود.

اين مقام انتظامی بيان کرد: ماموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگيری اقدامات فنی و پليسی سارقين و مخفيگاه آنان را شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی در يک عمليات ضربتی سارقان را دستگير و از مخفيگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پايان با بيان اينکه سارقان با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، معامله هر گونه عتيقه‌ جات را که در کشور برابر قانون ممنوع است را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند‌.

پایان پیام%

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.