×

خبر فوری

انتشار ۸۵۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا؛ "سرهنگ حکمت‌الله شجاعی"، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص کشف بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه، گفت: اين کالاها در سامانه نما پليس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمايش گذاشته شده است.

وی افزود: اکنون بيش از ۱۰۰ درخواست جديد مالباختگان به پليس آگاهی استان البرز برای شناسایی اموال سرقت شده ارجاع شده است.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: مالباختگان تا پيش از راه اندازی سامانه نما برای شناسايی اموال مسروقه خود به پليس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعاليت اين سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پليس، دسترسی سريع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی بیان کرد: در اين سامانه قسمتی از شماره سريال اموال کشف شده با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملي خود را وارد کنند و پس از انتخاب استان مورد نظر سريال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رییس پليس آگاهی البرز افزود: مالباختگان شماره سريال اموال به سرقت رفته خود را به اين سامانه اعلام تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سريع صورت گيرد.

«سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سريال کالای مسروقه که به وسيله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند _ خبرنگار»

خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.