- دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 13:02
- کدخبر: 1552
- -
سایز متن /
"عبدالرضا معظمی گودرزی" در گفتگو پایگاه تحلیلی خبری نشرفردا ، با بیان اینکه رسیدگی به پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ در اولویت است؛ اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته ۵۰۵ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس ثبت شده که ۷۴ درصد از این پیام ها و درخواستهای شهروندی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی افزود: در فروردین ماه امسال مدیریت پسماند شهرداری فردیس به ۹۰ درصد از درخواستهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ رسیدگی کرده و بالاترین رتبه در پاسخگویی را به خود اختصاص داده است.
معظمی گودرزی اضافه کرد: در طول یک ماه گذشته ۲۲۱ مورد از پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که به ۸۳ درصد از این پیام ها رسیدگی شده است.
گودرزی گفت: همچنین از سوی شهروندان در حوزه مدیریتی منطقه ۲ شهرداری فردیس ۲۳۳ پیام در سامانه به ثبت رسیده و میزان رسیدگی به این پیام ها ۶۷ درصد بوده است.
مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس در پایان گفتگو اضافه کرد: بیشترین درخواستهای شهروندی در دو منطقه شهرداری فردیس در حوزه خدمات شهری بوده که به بیش از ۸۴ درصد از این درخواستها رسیدگی شده است.
پایان پیام%
خبرنگار: حمیدرضا عبدالمنافی